16 maja 2018

And at the same time

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był jednym z najdłuższych w szkole w ciągu ostatnich dni. Ale nie żałuję, że tam poszłam, chociaż większość godzin tylko przesiedziałam. Przynajmniej rano było dosyć dużo miejsca na parkingu.

Ale za to dowiedziałam się, że razem z koleżanką dostałyśmy się na staż w przyszłym roku szkolnym do Irlandii. Mam nadzieję, że uda mi się jechać i spędzę tam serio dobry czas. Tym bardziej, że jeszcze nigdy nie leciałam samolotem ani też nie byłam za granicą tak normalniej.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i gruntownie pouczyć na rachunkowość, bo jutrzejszy sprawdzian może być trochę decydujący co do oceny końcowej. A w międzyczasie może uda mi się zobaczyć jakiś odcinek serialu, choć to trochę wątpliwe.
grafika quotes and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.