31 maja 2018

Goodbye May

Hej,
Czwartek.
Ostatni dzień maja.

Jakoś szybko zleciał mi ten miesiąc, a w szkole to już w ogóle tym bardziej patrząc na to, że dobre pół miesiąca mnie tam nie było. A drugie pół to takie chodzenie, że chodzenie. Ważne, że zdam z dosyć dobrą średnią. A po wakacjach naprawdę będę się martwić egzaminem zawodowym.

Strasznie cieszyłam się tym długim weekendem. Chociaż jutro wstaję szybciej i ze znajomymi idziemy oddać krew. Bo już od dobrego tygodnia się umawialiśmy.

Obecnie już się umyłam, trochę podenerwowałam. Poczekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać, a w między czasie może zacznę następny odcinek serialu.
Znalezione obrazy dla zapytania goodbye may

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.