28 maja 2018

And we only got one life

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był dosyć długi w szkole, bo po lekcjach miałam jeszcze okienko i dwie godziny zajęć z angielskiego do stażu, który będzie we wrześniu. Może i były tam poruszane strasznie proste kwestie, ale za to przynajmniej trochę się zapoznam z osobami, które też jadą, a niektóre pierwszy raz w życiu widziałam. Mimo wszystko czuję się, że dobrze się dogadamy i będzie całkiem okej, zresztą w środę znowu będę ich widzieć.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i iść spać. W między czasie może jeszcze uda mi się zobaczyć jeszcze jeden odcinek serialu, przedostatni pierwszego sezonu the 100.
grafika adventure, airplane, and explore

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.