24 maja 2018

For thinking we could try

Hej,
Czwartek.
A już chciałam napisać że to ostatni dzień w szkole w tym tygodniu, a jednak nie. Bo w sobotę niby mamy odrobić jeden dzień wolnego. Zobaczymy jak to będzie wyglądać i czy w ogóle tam się zjawię.

A jutro na wycieczkę, na imprezę szkolną. Która jest już organizowana całkiem długo. A to będzie mój trzeci i ostatni raz. I tak jak za każdym rokiem, mamy też świetne przebranie - cenzurę, co szczególnie podobało się moim kolegom.
Mimo wszystko dziwne jest to, że za rok już będę absolwentką tej szkoły.

Obecnie już się umyłam, za chwilę spakuję się na jutro, przygotuję sobie wszystkie rzeczy i będę mogła iść spać. Bo jutro akurat wstaję szybciej. Ostatnie dni wstawałam coraz później, a nawet całkiem dobrze się wyrabiałam, po prostu musiałam być bardziej skupiona i zorganizowana.
grafika quotes and love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.