30 maja 2018

I was young

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem fajny, bo praktycznie nie było lekcji. Byliśmy na zawodach, gdzie nie starając się za bardzo zajęliśmy trzecie miejsce, co dosyć dobrze nam wyszło.

A reszta lekcji to było tylko takie do przesiedzenia, jedynie nie pasowało mi to, że skończyliśmy godzinę szybciej, przez co musiałam czekać godzinę na zajęcia z angielskiego do stażu, ale cały wyjazd jest tego warty. A poza tym całkiem szybko zlatuje mi te półtora godziny, a jest dosyć śmiesznie i fajnie. Więc nie mam co narzekać.

Jedynie to, że w domu byłam przed siedemnastą i w pół godziny musiałam się zebrać i już wychodzić na ognisko, a tam tak jak zawsze było dobrze, co jakiś czas lubię się z nimi spotykać, bo na co dzień to byłoby za dużo. I tak w sumie w większości relacji, potrzeba trochę czasu osobno, ważne żeby nic się nie zmieniało.
grafika mobile app, android apps, and productivity apps

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.