1 maja 2018

Hello May

Hej,
Wtorek.
Pierwszy dzień maja.

Wczorajszy wieczór, noc w sumie też był całkiem fajne, głośne, udane. Las, ognisko, beerpong i trochę deszczu - w skrócie tak wyglądało to nasze spotkanie. Do domu wróciłam dosyć późno i dlatego też dzisiaj wstałam dopiero po dziesiątej. A i jeszcze po drodze spotkaliśmy kilka razy gromadki jeży, gdzie szczerze mówiąc w życiu widziałam takowych osobników kilka razy.

Dzisiejszy dzień w sumie też był dobry, zrobiłam coś na obiad, posprzątałam, upiekłam ciastka (typowo choinki też się znalazły) i nawet udało mi się poleżeć trochę na dworze.

Obecnie już się umyłam, dokończyłam odcinek serialu Black mirror, a jak tylko dodam tego posta, to wracam do oglądania filmu, którego mam w planach już dziś skończyć.
grafika 21, couple, and sexy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.