26 maja 2018

Maybe you and I could press rewind

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był zupełnie inny niż normalne soboty.
A to wszystko dlatego, że rano musiałam wstać o siódmej i iść do szkoły, bo niby odrabialiśmy jeden dzień wolny, gdzie tak serio tylko posiedziałam tam sobie dwie godziny, ale przynajmniej mieliśmy czas porozmawiać sobie tak po prostu o ostatnich dniach.

A potem wróciłam do domu i robiłam to co zazwyczaj w soboty czyli sprzątałam, przynajmniej dzisiaj nie czułam się tak jak tydzień temu i serio to doceniłam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, coś posiedzieć i spać.
grafika girl, travel, and outfit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.