20 maja 2018

Are you gonna tell him

Hej,
Niedziela.

Dzisiaj już zupełnie normalna niedziela.
Wstałam po dziewiątej i w sumie to cały dzień miałam co robić. Przy tym też udało mi się zobaczyć chyba dwa odcinki serialu trzynaście powodów i jak dla mnie lekko zepsuli ten serial, ostatecznie wypowiem się jak już zobaczę wszystkie odcinki. Ale do tego, jeszcze będę potrzebować kilka dni.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i coś pouczyć, bo całkiem możliwe, że jutro będę miała dosyć spory sprawdzian z pracowni. A potem już tylko spać, a w między czasie liczę na to, że jeszcze coś porobię. Mimo wszystko jutro znowu poniedziałek.
grafika couple, love, and hug

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.