15 maja 2018

He’s all you need

Hej,
Wtorek.

Wczoraj miałam pięć lekcji, dzisiaj cztery. Skoda że jutro nie mam trzech.

Skończyłam drugi sezon Dom z papieru.
W sumie to zobaczyłam go w ciągu trzech dni. To narzucone tempo jest aż przerażające. Sama się tego nie spodziewałam. A ten serial okazał się naprawdę najjaśniejszą perłą.

Jest on po prostu fenomenalny. Już zawsze będę wszystkie seriale porównywać do tego. Jego wykonanie, gra aktorska, pomysł, aktorzy, sceneria, wątki i ciągłe zaskoczenie, dopracowanie wszystkiego.

Dzisiaj już chyba o niczym innym nie umiem się wypowiedzieć, muszę przeżyć ten serial, zakończenie i trochę sobie o nim porozmawiać.

No nic, idę się myć, spakować na jutro i może coś pouczyć i spać. Bo jutro już nie wstanę o ósmej, tylko o tej porze to już będę w szkole.
Znalezione obrazy dla zapytania lacasa de papel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.