12 maja 2018

You don’t kno-ow

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był taki typowy, tak jak zazwyczaj w soboty sprzątałam, odkurzałam, myłam podłogi i ogólnie robiłam wszystko to co musiałam. Chociaż torby z wycieczki dalej do końca nie rozpakowałam. Może jutro mi się to uda.

Poza tym oglądałam nowy serial Dom z papieru.
Już dawniej słyszałam o tym serialu, a dopiero teraz zdecydowałam się go zacząć i muszę przyznać, że jest świetny pod każdym względem. Aktorzy, sceneria, pomysł, wykonanie, szczegóły i dodatkowo język hiszpański. Jeśli miałabym popełniać przestępstwa to tylko w takim stylu. Chociaż tego akurat nie planuję, a przynajmniej zobaczę jak to wszystko się skończy.

Obecnie już się umyłam, jeszcze trochę posiedzę i za jakąś chwilę pójdę spać.
grafika girl, hair, and fashion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.