22 maja 2018

Tell him that you kissed me?

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Z rana półtora godziny byliśmy na konkursie dla wszystkich ekonomistów, a potem resztę dnia w kilka osób siedzieliśmy na drugim konkursie tym razem z prawa. Gdzie poszliśmy tak prosto z drogi, a razem z koleżanką udało nam się przejść do półfinału. Nie no nieźle było. A potem jeszcze jedna lekcja, okienko i poprawa oceny z zawodowego angielskiego.

Skończyłam drugi sezon Trzynastu powodów.

Szczerze mówiąc przedstawienie wszystkich wątków od drugiej strony mogło być całkiem ciekawe, jednak jakoś nie przypadł mi do gustu ten sezon. Jak dla mnie ta historia powinna się skończyć na pierwszym sezonie, ciągnięcie tego do kolejnych odcinków tylko zepsuje całokształt.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i spakować na jutro. A potem już tylko iść spać, dobrze by było zrobić to przed północą. W co trochę wątpię.
grafika flowers, ice cream, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.