14 maja 2018

You’re telling him

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejsze pięć godzin w szkole jak najbardziej mi pasowało. Normalnie też mogłabym tak chodzić do szkoły. Ledwo tam weszłam, a już mogłam wyjść, a byłam na wszystkich lekcjach. Podobnie z parkingiem, nigdy za pięć druga lekcja nie było miejsca, dziś mogłam wybierać. A to dopiero maj.

Skończyłam oglądać pierwszy sezon Dom z papieru.
To jest serial życia. Po prostu strasznie przypadł mi do gustu, co tylko potwierdza jak szybko zobaczyłam ten sezon i obecnie jestem już na drugim odcinku drugiego sezonu. W ciągu kilku dni dokończę go, a potem już tylko pozostanie mi żałoba za nim. Liczę na świetne zakończenie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i spakować na jutrzejsze cztery godziny w szkole. Mam jutro na prawie dziesiątą dlatego też pewnie jeszcze trochę posiedzę i może zacznę następny odcinek serialu.
grafika travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.