3 maja 2018

Have you got no shame? You looking insane

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był zupełni letni, ciepły, aż wręcz upalny.
Zrobiłam obiad, posiedziałam trochę na dworze i przy okazji poopalałam się, zrobiłam dwa razy po dzbanku nowej herbaty z Liptona Forest Fruit. Jest całkiem okej, ale jak dla mnie Peach Mango to kompletny zwycięzca, moim zdaniem to jedna z najlepszych herbat tego rodzaju. Osobiście chciałabym też spróbować Tropical Fruit, choć też myślę, że za bardzo się z nią nie polubię. Zobaczymy w przyszłości.

A popołudniu, przez ten upał przyszła burza, która strasznie długo kręciła się po okolicy. Już nawet myślałam, że ominie moje tereny, a ona dopiero po dwudziestej przyszła i długo się rządziła, tak że większość znajomych zdążyło powysyłać snapy z błyskawicami.

Obecnie dopiero co się umyłam, zobaczyłam nowy odcinek Riverdale, jeszcze coś posiedzę i pójdę spać.
grafika food, coffee, and breakfast

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.