6 maja 2018

Haven't we been here before?

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry.

Pomogłam przy obiedzie, siedziałam na dworze, opalałam się, kupiłam nowe czarne spodnie i zrobiłam herbatę.

Obecnie jestem tutaj, za chwilę zrobię sobie włosy płukanką i fajnie by było gdybym napisała coś do mojego zeszytu, bo spory czas tam nie zaglądałam. Poza tym przydałaby mi się lista rzeczy, które chcę spakować na wycieczkę. Bo właśnie w następnym tygodniu jedziemy na klasową wycieczkę do miasta. Posty tak czy inaczej będą, ale coś więcej opowiem w piątek, jak już będę w domu.

No nic, zrobię to co chcę i może jeszcze zobaczę odcinek serialu.
grafika food, healthy, and salad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.