4 maja 2018

Turning up at my door

Hej,
Piątek.

Chociaż szczerze nie czułam za bardzo, że to właśnie piątek.

Skończyłam trzeci sezon Black Mirror.
Czyli obecnie zostało mi sześć odcinków czwartego sezonu i jestem na bieżąco. Wychodzi z tego tyle, że będę musiała znaleźć sobie nowy serial. Mniej więcej wiem jaki będzie mój następny, ale będzie on także krótki. Za to później jak wychodzą nowe sezony w jednym czasie, to po prostu nie wiem od czego zacząć. Choć ten czas kiedy mogę wybrać sobie nowy serial jest jednym z najlepszych.

Aktualnie pozostało mi już tylko opublikować tego posta, umyć się i będę mogła iść spać. Ale pewnie jeszcze trochę posiedzę, może coś zobaczę i w końcu rzucę się do łóżka.
grafika girl, friendship, and friends

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.