7 maja 2018

So don't go look at me with that look in your eye

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiejszy dzień był całkiem fajny. Spałam dosyć długo, robiłam co chciałam, dorobiłam coś do obiadu i oglądałam seriale.

Skończyłam czwarty sezon Black Mirror.
Czyli obecnie czekam na następne sezony, które mam nadzieję powstaną bo serio spodobał mi się ten serial, odcinki są długie, ale sezony są krótkie. Szczerze mówiąc tak akurat, na pewno warto go zobaczyć, daje do myślenia. A zwłaszcza na temat całej technologii i jej rozwoju.

Poza tym zaczęłam nowy serial, ale także krótki bo na razie ma tylko jeden sezon.
Atypical
Zobaczyłam już trzy odcinki i muszę powiedzieć, że mi się podoba, chociaż początkowo myślałam, że to nie temat dla mnie. Zobaczę następne odcinki i ostatecznie wtedy stwierdzę czy nie zmienię o nim zdania.

A dzisiaj było wielkie pakowanie, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam i nie zapomnę.

No nic, idę się myć i spać, bo jutro wstaję przed czwartą.
grafika quotes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.