31 marca 2020

Goodbye March!

Hej,
Wtorek.

Ostatni dzień marca.

Nie był to za dobry miesiąc, więc mam też nadzieję, że następne wyprostują sytuację tego 2020 roku. A na pewno nie chcę, żeby były gorsze. Miesiąc temu kompletnie nie myślałam, że tak ta sytuacja się rozwinie.

Dzisiaj sporą część mojego dnia spędziłam nad studiami, pierwsza lekcja online, było dosyć śmiesznie. A potem jeszcze wysłanie zadań z makroekonomii i ostatecznie zrobienie nowych z angielskiego. W sumie to jeszcze zostało mi jedno, ale to albo zrobię dziś ale później albo jutro.

Znowu zrobiłam sobie olejowanie włosów. Za jakiś czas myślę się umyć, może jeszcze coś zrobić i iść spać. W ostatnim czasie długo nie czytałam żadnej książki, więc dobrze by było do tego wrócić.
Goodbye, March! ^_^: kattidya — LiveJournal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.