8 września 2016

All make me a big joke

Hej,
Czwartek.

Kolejny dzień minął. Znowu wróciło ciepło. Od tego początku roku szkolnego ciągle jest korek wszędzie. W autobusie w sumie wcale nie jest lepiej, zwłaszcza o piętnastej. Mam nadzieję, że szybko minie taki czas naporu. Już tylko czekam, aż będę miała prawo jazdy. Strasznie chciałabym zdać za pierwszym razem. Oprócz tego, że było by to oszczędniejsze, to i mogłabym się pochwalić, że od razu zdałam. No nic, na najbliższe kilka lat mam parę celów, przede wszystkim zdać wszystkie egzaminy, skończyć szkołę i ułożyć sobie jakoś przyszłość, a przynajmniej o niej pomyśleć.

Nie mam za dużo do powiedzenia, po prostu zwykły dzień, lekko denerwujący. Obecnie muszę już tylko zrobić zadanie, spakować się i jestem gotowa. Później rozłożę łóżko, umyję się, zobaczę odcinek Słowa na R i przeczytam kilka rozdziałów kolejnej części Pretty Little Liars.


grafika beautiful, beauty, and hipster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.