25 września 2016

That I know you can’t afford

Hej,
Niedziela.

Zobaczyłam Suicide Squad

Film opowiadający o grupie złoczyńców, która otrzymuje od rządu szansę na odkupienie, wypełniając misję zagrażającą ich życiu.

"Jak dobrze być złym… Zebrać drużynę złożoną z najbardziej niebezpiecznych pojmanych superprzestępców. Następnie przekazać im najpotężniejszą broń, jaką dysponuje rząd. Wreszcie wysłać ich na misję, której celem jest pokonanie tajemniczego, nieprzeniknionego bytu. Amanda Waller, oficer amerykańskiego wywiadu, doszła do wniosku, że do takiego zadania nada się jedynie zbieranina łotrów, którzy nie mają absolutnie nic do stracenia. Co zrobi Legion Samobójców, gdy jegoo członkowie zorientują się, że nie zostali wybrani dlatego, iż mają szansę wygrać, ale dlatego, że nikt nie będzie ich żałował, gdy poniosą klęskę? Czy dadzą z siebie wszystko, choćby mieli zginąć, czy będą walczyć o własne przetrwanie?"

Już dużo słyszałam o tym filmie, przeważnie same dobre opinie. Więc też sama musiałam zobaczyć co w nim takiego specjalnego. I jak się okazuje i mi się spodobał. Harley Quinn i Deadshot to jak dla mnie dwie najlepsze postacie, zresztą reszta też ma dużo do zaoferowania. Nie spodziewałam się, że film spodoba mi się aż tak bardzo, że już teraz czekam na film o Harley Quinn, który pojawi się dopiero w 2018 roku.

Znalezione obrazy dla zapytania suicide squad


Powiem tylko tyle, że tegoroczne filmy jakoś strasznie mi podchodzą, trafiają w moje gusta. Już widzę, że trudno będzie wybrać faworyta wśród filmów tego roku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A co tam dzisiaj? No w sumie to taka zwyczajna niedziela.
Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i pouczyć na prawo. Potem już tylko przeczytam kilka rozdziałów książki i będę mogła iść spać.
Kolejny weekend dobiega końca.

4 komentarze:

  1. Słuchałam piosenki w której były urywki tego właśnie filmu(poznaje po postaciach) zastanawiałam sie jaki jest tytuł tego spektakularnego widowiska :D Myślę, że obejrze :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę obejrzeć :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.