30 września 2016

Goodbye September!

Hej,
Piątek.
Ostatni dzień września i dzień chłopaka.
Dopiero co był czerwiec, a obecnie minął już miesiąc szkoły. Nareszcie przyjdzie październik i studenci również wrócą do nauki na uczelnię.
Fajne jest to, że część seriali które oglądam, aktualnie mają nowe sezony. Oprócz tego nie skarżę się, żebym nie miała czego robić. Nie pamiętam, żebym w ostatnim czasie kiedyś powiedziała, że mi się nudzi. Nawet lepiej jak dla mnie by było, gdyby doba miała więcej godzin.

W sumie nie działo się dzisiaj nic szczególnego, piątek prawie minął. Już wczoraj czułam, że przeziębienie jest blisko mnie. Dzisiaj już coraz więcej kichałam i po prostu słyszę swój głos, jeszcze dziś przed pójściem spać będę musiała wziąć Gripexa albo coś w tym stylu. A przede wszystkim jutro i pojutrze jak najbardziej się podleczyć. Liczę na to, że uda mi się skończyć ostatnią część serii Pretty Little Liars i nadrobię dwa odcinki Sposobu na morderstwo i jeden Scream Queens.

Obecnie już zobaczyłam odcinek Słowa na R, za chwilę rozłożę łóżko, umyję się, przeczytam kilka rozdziałów książki i będę mogła iść spać.
Znalezione obrazy dla zapytania goodbye september

4 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.