2 września 2016

Put my fist through a wall

Hej,
Piątek

Skończyłam czytać Sara Shepard Pretty Little Liars 07 Bez serca


"KTOŚ BARDZO WAM BLISKI ZNA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI.A.

Emily, Aria, Hanna i Spencer są niemal pewne, że widziały Alison. Rozpoczynają śledztwo, kierując się wskazówkami od A. Ich desperackie działania prowadzą do zaskakującego finału. Czy dziewczyny uwolnią się wreszcie od tajemniczego prześladowcy?"

Po prostu u wszystkich Kłamczuch dzieje się coraz więcej. Każda próbuje dowieść prawdy na własną rękę, ale czy im się to uda, to już druga sprawa. Oprócz tego pojawiają się nowi podejrzani, nowe osoby, niektóre mogły zaszkodzić, inne pomóc. Amisze, komisariat, wróżka, zakład, tajemnice.

A co tam u mnie?
Pierwszy dzień szkoły minął, oprócz nudnawych lekcji, było sporo powodów żeby się śmiać. Powiem tylko tyle, że kończenie o szesnastej nie jest najlepszym rozwiązaniem. Na prawdę wolałabym zaczynać nawet o siódmej tylko po to, aby kończyć szybciej. Tym bardziej że w piątki mam cztery przedmioty - siedem lekcji. Mam nadzieję, że szybko nam się zmieni ten plan. 

Obecnie pozostało mi rozłożyć łóżko, umyć się i prawdopodobnie zacznę kolejną część serii Pretty Little Liars. Dziś się dowiedziałam, że moja koleżanka też ją czyta. W końcu mam z kim rozmawiać na tematy dotyczące zarówno serialu jak i książek.
Znalezione obrazy dla zapytania bez serca pretty little liars

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.