15 września 2016

I drink too much and that’s an issue but I’m okay

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj już zdarzały się momenty, kiedy to było mi zimno, a wcale nie było tak wcześnie. Już były prognozy pogody mówiące, że już w niedzielę ma padać deszcz. No cóż, skoro już nawet dziś było chłodniej.

W sumie nie działo się dzisiaj za dużo, po prostu był to kolejny normalny dzień w szkole. Nie mam tutaj za dużo do powiedzenia, pozostaje mi przedstawić dalszy plan wieczoru i to będzie wszystko. To jest takie dziwne, że czasami miałabym tyle do napisania, a innego dnia praktycznie nic. Nie wiem od czego to zależy, ale dokładnie tak samo jest ze szkołą, czasami mam takie świetne dni do niektórych przedmiotów. Chciałabym zawsze być na takim samym poziomie.
Obecnie pozostało mi już tylko pouczyć się na jutrzejszy sprawdzian z ekonomiki, rozłożyć łóżko, umyć się, zobaczyć odcinek Słowa na R i przeczytać kilka rozdziałów książki. Potem będę mogła już iść spać.
grafika adventure, boat, and summer

2 komentarze:

  1. U mnie za to jest strasznie gorąco, strasznie meczy mnie ta pogoda. Co do szkoły mam podobnie z praca. Gdy wracam wieczorem nie mam siły juz kompletnie na nic. Nie chce nawet myśleć o tym jak pogodze naukę z praca. :)

    Pozdrawiam.
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała się bardzo dobrze zorganizować, jak najbardziej życzę powodzenia. Co do pogody to już od jutra ma być chłodniej.
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.