4 września 2016

I stick around when I break down (break down, break down)

Hej,
Niedziela.
Kolejny taki zajęty dzień. Nie wyobrażam sobie tego, że już jutro będę musiała znowu iść do szkoły. Czuję się jakbym nadal miała wakacji i wcale nie musiała szybciej wstawać.

Skończyłam czytać Sara Shepard Pretty Little Liars 08 Pożądane

"CZAS ZACZĄĆ PRZEDSTAWIENIE.A.

Podejrzany o zabójstwo Ali czeka w areszcie na proces. Wydawać by się mogło, że Emily, Spencer, Aria i Hanna wreszcie odetchną z ulgą. Jednak mama Alison składa publicznie zaskakujące oświadczenie, które rzuca cień na całą sprawę.
Jakie mroczne tajemnice ukrywa rodzina DiLaurentisów?"

Ósmy tom serii. W niej akurat dużo się działo, w zasadzie książki Pretty Little Liars są pełne zawirowań i szokujących zdarzeń. Nie chcę tutaj podawać za dużo informacji. Ale po prostu dzieje się coś o czym Kłamczuchy na pewno nie myślały, że jest to możliwe. Wiele spraw się wyjaśniło, a cała czwórka na nowo się zaprzyjaźniła.

Obecnie już się umyłam, łóżko mam rozłożone, na jutro jestem spakowana, więc też pozostaje mi przeczytać kilka rozdziałów następnej książki PLL i iść spać.
Znalezione obrazy dla zapytania pożądane pretty little liars

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.