10 września 2016

You were just fine, I was just fine

Hej,
Sobota.

Skończyłam czytać Sara Shepard Pretty Little Liars - Bezlitosne

"Nigdy mnie nie znajdziecie.A.

Wspomnienie o Tabicie wciąż prześladuje Emily, Arię, Spencer i Hannę. Tajemniczy nadawca SMS-ów w każdej chwili może zdradzić ich sekret. Dziewczyny jednoczą siły w walce z niewidzialnym wrogiem, ale i tak wpadają w zastawiane przez niego pułapki.

Czy tym razem prawda wyjdzie na jaw?"

To już dziesiąty tom serii PLL. Z racji tego, że nie chcę tutaj zdradzać za dużo faktów. To też nie będę rozpisywała się o tej książce. A znowu grasuje, ale tym razem nie wiem kim on/ona jest. Co do dwóch pierwszych A wiedziałam, aktualnie czekam na więcej informacji. Już nawet zaczęłam kolejną część. Chciałabym tyle powiedzieć co do spraw Kłamczuch, ale nie chcę dodawać tutaj jakichkolwiek spojlerów. Powiem tylko tyle, że Sara Shepard ciągle znajduje nowe tematy i problemy. Aktualnym moim celem jest dokończenie całej serii. Być może w przyszłości kupię sobie wszystkie części i postawię gdzieś na widoku, jednakże za szybko do tego nie dojdzie. Musiałabym sama zarabiać, żeby wydawać pieniądze na książki. Moim takim marzeniem jest posiadanie wszystkich książek, które przeczytałam i polubiłam. Niezależnie od tego, czy ponownie bym je czytała czy tylko miała. Do tego czasu pozostanę przy pdf'ach.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko, przeczytać kilka rozdziałów kolejnej części PLL i będę mogła iść spać. 
Znalezione obrazy dla zapytania bezlitosne pll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.