24 grudnia 2016

And a new one just begun

Hej,
Sobota.
Wigilia.


Chciałabym Wam wszystkim życzyć wspaniałych świąt,
rodzinnej atmosfery, dobrego jedzenia i zgody.
Każdej osobie z osobna życzę spokoju i wypoczynku,
wiele miłości i po prostu spełnienia marzeń.
Aby te święta były na prawdę magiczne i szczęśliwe.

gwiazda-ruchomy-obrazek-0066gwiazda-ruchomy-obrazek-0066gwiazda-ruchomy-obrazek-0066



Przygotowania trwają już od samego rana. Zaczynając od tego że wstałam o dziewiątej, postawiłam i ubrałam choinkę, posprzątałam i poodkurzałam w całym domu. Większość dań na dzisiejszy wieczór już jest gotowych i pozostało jedynie później zrobić wszystko to co musi być ciepłe.

Obecnie już umyłam włosy, prezenty postawiłam pod choinką i właśnie maluję paznokcie, pisanie z jeszcze świeżym lakierem wcale do najłatwiejszych rzeczy nie należy.

Przeprosiłam kolegę i nawet trochę się razem pośmialiśmy.

Poza tym zobaczyłam ostatni odcinek drugiego sezonu Scream Queens, podobało mi się to zakończenie, ale szczerze mówiąc nie widzę już kontynuacji tego serialu. Jego fenomen już się wypalił. Raczej też nie chciałabym już oglądać trzeciego sezonu. W styczniu oficjalnie pojawi się wiadomość czy będzie następny sezon.

Aktualnie muszę nałożyć ochronną warstwę na paznokcie i trochę poczekać, aż wyschną. Później na pewno będę jeszcze coś robić i w końcu pójdę się umyć i już czekać, aż wszyscy i wszystko będzie gotowe.

Wieczór pewnie będzie spokojny, posiedzimy, zobaczymy jakąś cześć Kevina, wypiję herbatę i może jeszcze przeczytam jakieś dwa rozdziały książki. Potem już będę mogła iść spać, to będą dla mnie święta.
choinka-ruchomy-obrazek-0045

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie jest to za ambity serial, ale można go zobaczyć, jakoś specjalnie go nie polecam - dla czasu poświęconego do niemyślenia jak najbardziej pasuje. :)

      Usuń
  2. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladam screem queens ale jeszcze nie skonczylam 2 sezonu
    Wesolych swiat
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.