31 grudnia 2016

Koniec 2016.

Hej,

Już dziś Sylwester, a dopiero co pisałam noworocznego posta. Szybko minął ten rok. Dzisiaj też koniec grudnia, ale tym razem nie napiszę typowego posta na koniec miesiąca. W końcu taki wieczór zdarza się tylko raz na dwanaście miesięcy. Bawcie się dzisiaj tak dobrze jak i ja. Za kilka dni opiszę dokładnie jak było.


Dzięki wam wszystkim zdobyłam: ponad 6000 komentarzy, 1332 postów łącznie, a w tym roku 366, czyli pisałam w każdy dzień (to było również moje postanowienie na ten rok), 46 miesięcy na blogu, około 250 obserwatorów, ponad 230 000 wyświetleń. To wszystko osiągnęłam w tym czasie od kiedy jestem tutaj blogu, od 10 marca 2013. Za wszystko wam dziękuję, za każdy komentarz, za każde wejście.
We wczorajszym poście odpowiedziałam na szesnaście pytań dotyczących 2016 roku i myśląc o tym wszystkim jestem zadowolona z tego czasu. Myślę, że następny rok będzie jeszcze lepszy. 
Chcę wam życzyć wspaniałego Sylwestra oraz szczęśliwego, zdrowego i udanego nowego roku! Mam nadzieję, że za rok znowu napiszę podobne życzenia.
fajerwerk-ruchomy-obrazek-0007

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.