26 grudnia 2016

I hope you have fun

Hej,
Poniedziałek
Nowy i ostatni tydzień w 2016 roku
Już za chwilę będę musiała myśleć nad postem podsumowującym ten rok oraz o postanowieniach na następny rok. Rok 2017 będzie dla mnie szczególny i myślę, że sporo się w nim wydarzy, patrząc na to, że będę pisała pierwszy egzamin zawodowy, będę już pełnoletnia, co też wiąże się z egzaminem na prawo jazdy. Już nie patrzą na to ile imprez będzie w tym roku, po prostu będzie tego sporo. Ale dam sobie radę.

Skończyłam czytać K.A. Tucker - Przez niego zginę

"Dwudziestoośmioletnia Maggie Sparkes przyjeżdża do Nowego Jorku, by spakować rzeczy przyjaciółki, która popełniła samobójstwo. Policja zgromadziła mocne dowody. Twierdzą, że Celine połknęła całe opakowanie środków psychotropowych, popiła je wódką i już się nie obudziła. W szkatułce ukrytej w mieszkaniu przyjaciółki Maggie odkrywa jednak coś, co stawia wiele niewygodnych pytań. Musi dowiedzieć się czegoś o tajemniczym mężczyźnie, którego Celine kochała, chociaż miał stać się przyczyną jej zguby.
Szukając informacji, Maggie odkrywa nieznane fakty z prywatnego życia przyjaciółki. Przypadkowo stawia się także na celowniku mordercy, który nie cofnie się przed niczym, by jego zbrodnie nie wyszły na jaw.

Ten mężczyzna był moim zbawieniem. Teraz przez niego zginę."

Książka jak najbardziej jest ciekawa, cały czas zastanawiałam się przez kogo główna bohaterka zginie, z czasem podejrzewałam Grady'ego, potem Jace'a a w końcu nawet starszą sąsiadkę. Po prostu pani Tucker mnie zwiodła, do samych wyjaśnień nie wiedziałam kto jest mordercą i co z wazą. Jak najbardziej polecam tę opowieść - jest to taki przyjemny lekki kryminał, dramat coś w tym stylu.

Zobaczyłam Sylwester w Nowym Jorku

Film na prawdę mi się spodobał, chociaż spotkałam się z opiniami, że poza czasem zbliżonym do sylwestra ten film źle się ogląda. Co do tego nie mam zdania, po prostu jak dla mnie jest bardzo dobry na koniec grudnia, warto go zobaczyć i przede wszystkim kierować się swoimi uczuciami. Każdy ma swoje zdanie.

A teraz jeszcze raz wspomnę o tym, że warto spędzić drugi dzień świąt z rodziną przynajmniej ten wieczór, jutro sporo osób wraca do pracy i ten świąteczny klimat minie, więc trzeba wykorzystać obecną sytuację do granic możliwości.

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.