11 grudnia 2016

And we'll cherish all these simple things wherever we may be

Hej,
Niedziela.

Czyli kolejny tydzień dobiega końca.
Już widzę jak ten następny będzie trudny, codziennie coś jakiś sprawdzian czy kartkówka, na który chociaż trochę będę musiała się uczyć. No cóż, do samych świąt wcale nie będzie lepiej. Jakoś się to przetrwa i tak już myślę o tym co będę robić za tydzień.

W sumie to nie robiłam dzisiaj niczego szczegolnego. Wstałam, zebrałam się, zobaczyłam nowy odcinek Scream Queens i kolejne The Carrie Diaries. A książkę tak jak zostawiłam, tak nie ruszyłam i nadal wiszę na czwartym rozdziale. Miło by było postanowić sobie ją kontynuować.

Obecnie już pouczyłam się na matematykę, z historią jest trochę gorzej. Ale jeszcze mam trochę czasu, kogo ja oszukuję strasznie nie lubię historii, więc też mało prawdopodobne, że dobrze się pouczę.

Pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i może uda mi się zobaczyć następny odcinek serialu. Co do książki to szczerze nie wiem. Zobaczę jak będę stała z czasem.
Miłego nowego tygodnia!
grafika winter, girl, and bff

4 komentarze:

  1. Powodzenia w szkole! Dasz radę, ja niestety już szkołę skończyłam i teraz chodzę do pracy- a szkoda, bo gdybym dalej chodziła do szkoły miałabym wolne całe święta.
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku szkoła, potem praca - cały czas ma się jakieś obowiązki. Tak czy inaczej trzeba myśleć pozytywnie. :*

      Usuń
  2. Nie masz się co zamartwiać tymi wszystkimi kartkówkami itp. A czas zleci szybko jak nie wiem, także wszystko szybko minie :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem,
      Ten grudzień jest dla mnie strasznie szybki :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.