22 grudnia 2016

And what have you done

Hej,
Czwartek.

Oficjalnie już rozpoczęłam przerwę świąteczną. Już w tym roku nie pójdę do szkoły. Jak miło to napisać, co z tego że to około dziesięciu dni. Zawsze coś, przy tym, że nadchodzą święta.
Dzisiaj już pierwszy dzień zimy i ostatnie dwa dni do Wigilii.

A wracając do dzisiejszego dnia - mieliśmy klasową wigilijkę i szczerze mówiąc było fajnie, jakoś specjalnie nie lubię mojej szkoły, jednakże moją klasę po prostu uwielbiam, może nie przyjaźnię się ze wszystkimi, jednakże z większością osób mam bardzo dobry kontakt. W zeszłych klasach nie było tak dobrze.

Wróciłam do domu, odpoczęłam, dotarło do mnie to, że już jutro nie idę do szkoły, zobaczyłam dwa odcinki Pamiętników wampirów i przeczytałam rozdział książki. Aktualnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i będę mogę kontynuować książkę i może uda mi się zacząć następny odcinek. Na prawdę polubiłam ten serial.
grafika christmas and Cookies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.