30 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016

Hej,
Dzisiaj napiszę posta podobnego co do tych ze zeszłych lat, abym miała takie porównanie. Tym razem szesnaście pytań dotyczących mijającego roku.


1.Co najlepszego spotkało Cię w roku 2016?
Jak zawsze trudno mi powiedzieć co było najlepsze, byłam szczęśliwa, a to chyba najważniejsze. Poznałam wiele nowych osób, zrozumiałam niektóre rzeczy, zbliżyłam się do moich bardzo dobrych znajomych.

2.Największy sukces?

W tym roku chyba nie mam takich wielkich sukcesów, po prostu było dobrze. Nie zrobiłam nic złego, nic z czym czułaby się źle.

3.Najlepsze wspomnienie?

Najlepsze wspomnienie...sklepy, góry, wszystkie imprezy na których byłam ze znajomymi, osiemnastka kolegi.

4.Serial roku?

To jest dla mnie chyba najtrudniejsze pytanie. W tym roku zobaczyłam na prawdę dużo seriali. Dlatego też nie wybiorę jednego. Może łatwiej będzie mi wypisać które zaczęłam w 2016 roku: 
- Breaking Bad (zaczęłam jeszcze w zeszłym roku)
- Orange is the New Black
- Scream Queens
- Jane the Virgin
- Gra o tron
- Pretty Little Liars
- Gossip Girl
- Słowo na R
- Recovery Road
- How to Get Away with Murder
- House of Cards (tylko pierwszy sezon)
- The Originals
- Dexter
- Eye Candy
- The Carrie Diaries
- The Vampire Diaries (zaczęłam)
- SKAM (zaczęłam)

5.Piosenka która kojarzy ci się z rokiem 2016?

W tym roku dużo więcej czasu spędziłam na Spotify. W muzyce której słucham nadal są wielkie różnice - jednakże obecnie chyba bardziej przekonałam się do polskich wykonawców (rap, hip hop). Polubiłam Taco Hemingway'a

6.Słowo roku?

Przyjaźń

7.Co najbardziej się w Tobie zmieniło?

Co do wyglądu zewnętrznego to obcięłam włosy, lepiej się też maluję.
Mój charakter raczej się nie zmienił - nadal jestem tak samo wredna, może jedynie mój humor nabrał nowej przestrzeni.

8.Ulubiony produkt kosmetyczny?

Tradycyjnie - balsam do ust. Tutaj powiem ogólnie o balsamach, masełkach z Bielendy - zapachy są zabójcze, a działanie też bardzo dobre.

9.W tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w zeszłym?

Uważam, że idzie mi podobnie. Zawsze się dosyć uczyłam, oceny nadal mam dobre. Jedynie na początku tego roku szkolnego lekko zawaliłam oceny.

10.Co najlepszego zdarzyło ci się w blogowaniu?

Ciągle rosnąca liczba obserwatorów, wyświetleń i miłe komentarze, które dodają otuchy. Z jutrzejszym postem będzie 366 postów w tym roku, z czego wychodzi, że pisałam każdego dnia, to duże osiągnięcie.

11. Zaliczasz ten rok do udanych?

Jak najbardziej udany. Nie mam co narzekać - mam dom, bliskich, marzenia.

12. Chciałabyś, aby 2017 był podobny?

Chciałabym i myślę że raczej będzie jeszcze lepszy. W końcu na osiemnastki, śmiecenia chodzi się tylko raz.

13. Masz postanowienia noworoczne, jak tak to jakie?

Mam nawet dosyć sporo - przede wszystkim dotyczące tego, że będę już pełnoletnia, będę pisała pierwszy egzamin zawodowy, będę zdawała egzamin na prawo jazdy i jeszcze kilka bardziej prywatnych.

14. Kilka słów opisujących mijający rok

Przyjazny, dobry, zajmujący, oznajmiający.

15. Filmy zobaczone i polecane w 2016 roku:

I to się u mnie zmieniło, że zaczęłam oglądać więcej filmów, sporo też takich premierowych.
- 183 metry strachu
- Suicide Squad
- Bridget Jones 3
- Dziewczyna z pociągu
- Bang gang (chociaż nie był jakoś specjalnie bardzo dobry)
- Nerve
- Wciąż ją kocham (nie z tego roku)
16. Książki, które przeczytałam i chciałabym polecić:
Przeczytałam na prawdę sporo książek - w tym roku jest to mój rekord. Przedstawię taką skróconę wersję książek które mi się spodobały:
- seria Zaczekaj na mnie J.Lynn
- twórczość Colleen Hoover
- seria Pretty Little Liars
- seria Dimily
- Bez słów, Bez winy
- Kiedy odszedłeś
- Dwa wybory
- twórczość Jennifer Echols, Cecelii Ahern i Gayle Forman
- Wichrowe wzgórza
- Przez niego zginę
- Pierwsza przychodzi miłość
- Nerve, Panika (podobna tematyka)
- Dziewczyna z pociągu
- Dziewczyna, która chciała zbyt wiele
- Dziękuję za wspomnienia
- Do wszystkich chłopców, których kochałam
- Uwaga! to może być miłość

4 komentarze:

  1. Najważniejsze z tego roku to własnie, że byłaś szczęśliwa :)
    0by rok 2017 był też również dobry dla Ciebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.