4 czerwca 2017

Don't have to be so guarded

Hej,
Niedziela.
Kończymy kolejny tydzień.

Dopiero co zrobiłam egzamin teoretyczny z prawa jazdy z wynikiem pozytywnym. Większość dnia siedziałam w domu bądź na dworze (dopóki nie padało), byłam na spacerze i przy drugim wejściu burzy położyłam się na jakieś pół godziny. Poza tym nadrabiałam seriale i coraz bardziej przygotowuję się do zaczęcia jakieś książki. Długo niczego nie czytałam, głównie dlatego, że skupiałam się na szkole, prawie jazdy - wykładach, książce i egzaminach. Z początkiem wakacji będę miała więcej czasu dla książek i przede wszystkim chęci.

No nic obecnie pozostało mi już tylko zdecydować czy idę do szkoły, a jeśli tak to na jakie lekcje i do której zostanę. Mimo wszystko jakoś głupio byłoby mi zostać w domu na cały dzień. Nie wiem co robić, zapytam się jeszcze na klasowej grupie ile osób idzie i jeśli dosyć dużo to też pójdę.

Teraz jeszcze tylko przepiszę przynajmniej część notatki z ekonomii, umyję się, posiedzę trochę i pójdę spać.
grafika flowers, pink, and summer

2 komentarze:

  1. Jakie seriale oglądasz?

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to dosyć sporo.
      Wczoraj akurat The Originals i Chasing life

      Poza tym Orange is the New Black, Pretty Little Liars, Jane the Virgin, Game of Thrones, How to get away with murder, SKAM, Riverdale, Big Little Liars, 13 reasons why, Victoria, This Is Us, Clique, Doctor Foster - to takie, które obecnie oglądam lub czekam na następne sezony

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.