8 czerwca 2017

Tell a lie for you

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był w sumie krótki i dosyć przyjemny. Ogólnie pozostało już tylko kilka dni szkoły, co całkiem mi się podoba, ale z drugiej strony to też oznacza, że coraz bliżej do moich egzaminów. Mam nadzieję, że będą dosyć proste i poczuję się jak na zwykłym sprawdzianie z ćwiczeń czy pracowni.

W sumie to nie robiłam dzisiaj za wiele, najwięcej energii wydałam z siebie podczas w-f'u, dawno tak dobrze nam się nie grało, po prostu to było piękne, zarówno z liczeniem punktów jak i bez liczenia. Aż chciałoby się, aby jutro też było tak przyjemnie.

Obecnie pozostało mi spakować się na jutro, umyć się, rozłożyć łóżko, przeczytać drugi rozdział książki, może zacząć następny odcinek serialu i z czasem iść spać, w końcu jutro znowu mam na ósmą do szesnastej, ale za to będzie to mój ostatni piątek.
grafika makeup, pink, and mac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.