23 czerwca 2017

Don't know where you are

Hej,
Piątek.
Zakończenie roku szkolnego 2016/2017.
Dzień ojca.

Szczerze mówiąc jakoś tego nie czuję, dopiero co ten rok się zaczynał, dopiero co był wrzesień, dopiero co zaczynałam drugą klasę, dopiero co dowiadywaliśmy się, że w czerwcu będziemy mieć pierwszy egzamin zawodowy. Dopiero co zaczynałam liczyć ile miesięcy brakuje mi do osiemnastki, ile miesięcy brakuje mi do rozpoczęcia kursu prawa jazdy.

Czas strasznie szybko minął. Nie wyobrażam sobie tego, że za chwilę będę pełnoletnia, że za chwilę będę miała prawo jazdy, dowód osobisty, że zacznę trzecią klasę technikum. Nadal czuję się jak podczas mojego pierwszego dnia w nowej szkole.

Czuję jak mój rocznik się starzeje, dorośleje.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i będę mogła iść spać. Jutro znowu sprzątanie i jazdy popołudniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.