10 czerwca 2017

I'd walk the line for you

Hej,
Sobota.

W sumie dzisiaj kolejna taka zwykła sobota, odespałam wczorajszy wieczór.
Wstałam około dziesiątej, sprzątałam, odkurzałam. Zobaczyłam nowy odcinek Skam, potem kolejny Chasing life i w sumie nie robiłam niczego takiego szczególnego, jedynie dwa razy zrobiłam egzamin z prawa jazdy, dwa razy pozytywny.

Jakąś godzinę temu wróciłam z jazd, było fajnie. Moim zdaniem bardziej oswoiłam się z ruszaniem, hamowaniem i ogólnie bardziej czuję się jako kierowca, jestem pewniejsza siebie.

Obecnie interesuje mnie tylko mecz i właśnie na nim się skupię, zobaczymy jak to wyjdzie. Potem umyję się, rozłożę łóżko i pójdę spać, a pewnie jeszcze przed tym posiedzę trochę.
grafika girl and sunrise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.