14 czerwca 2017

There's lipstick on your collar

Hej,
Środa.

Rajd szkolny.
Czyli w sumie dosyć wolny dzień, jedynie dosyć dużo dzisiaj chodziliśmy, ale było fajnie - co jest najważniejsze z tego wszystkiego.

Strasznie się nie wyspałam, wstawanie o szóstej przy zasypianiu po północy, to nie z dobra kombinacja. Liczę na to, że dzisiaj pójdę wcześniej spać albo zdrzemnę się jutro, choć ta druga opcja jest raczej mało prawdopodobna. W sumie to wszystko zależy od pogody.

Zobaczyłam najnowszy odcinek Pretty Little Liars i zaczęłam piąty sezon Orange is the New Black. Jestem strasznie ciekawa tego sezonu, poza tym zostały mi dwa ostatnie odcinki Chasing life, ten serial został anulowany, ale mimo wszystko mam nadzieję, że posiada jakieś sensowne zakończenie (w co aktualnie wątpię).

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, rozłożyć łóżko i cieszyć wolnym wieczorem. 
grafika drink, food, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.