25 czerwca 2017

Used to sing along, when you played guitar

Hej,
Niedziela.

Kolejny weekend dobiega końca, można powiedzieć, że dopiero od jutra zaczynają się prawdziwe wakacje. Chociaż jak dla mnie obecny czas nie będzie taki wolny, jeszcze w piątek mam praktyczny egzamin zawodowy, a od poniedziałku rozpoczynam praktykę w biurze.

Skończyłam czwarty sezon The Originals

Historia o wampirach, czarownikach i wilkołakach jak najbardziej dalej mi się podoba. Pamiętniki wampirów się skończyły, ale dalej powstają nowe odcinki The Originals. W tym sezonie akurat było tylko trzynaście odcinków, co też spodobało mi się. Wprowadzenie Hope, Pustki, powrót Daviny i rodziny Mikaelsonów, sporo zwrotów akcji, zamieszania. Jak najbardziej polecam ten serial, zwłaszcza fanom Pamiętników wampirów czy też po prostu fanów tematyki fantastycznej.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, wydrukować wniosek o dowód osobisty, wypisać go i będę mogła iść spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.