17 czerwca 2017

So you want to go on with someone

Hej,
Sobota.
Kolejny dzień minął.

Kolejny dzień deszczu, ale za to dzisiaj przynajmniej nie było burzy.

W sumie ze względu na pogodę siedziałam w domu, sprzątałam i zobaczyłam nowy odcinek Skam i kilka Orange Is The New Black. Obecnie zostały mi już tylko dwa odcinki i skończę piąty sezon, a na następny będę musiała czekać rok. A ten akurat podoba mi się o wiele bardziej niż poprzedni.

Aktualnie już umyłam się, rozłożyłam łóżko i pozostało mi już tylko zrobić test z prawa jazdy, a potem będę miała czas albo dla książki albo serialu. Mimo wszystko pójdę wcześniej spać, bo jutro z rana mam jazdy. 
grafika fashion, blonde, and hair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.