15 czerwca 2017

You say she's just a friend now

Hej,
Czwartek.
Chociaż czuję się jakby była niedziela.

Skończyłam oglądać Chasing life

"Dwudziestoczteroletnia April, to inteligentna, bystra i ambitna dziennikarka. Chcąc wypracować sobie drogę do kariery w jednej z bostońskich gazet, stara się zaimponować swojemu zawziętemu redaktorowi. W chwilach gdy nie goni za najnowszym tematem, próbuje pogodzić aspiracje zawodowe z życiem rodzinnym, poświęcając czas trzem bliskim jej kobietom - owdowiałej matce Sarze, zbuntowanej siostrze Brennie oraz babci Emmie. Kiedy wszystkie jej sprawy zaczynają się wreszcie układać jak należy, April dowiaduje się, że ma raka."

Tak jak myślałam, serial nie został dokończony i pozostało sporo wątków, a nawet kilka świeżo rozpoczętych. Szczerze mówiąc chciałabym znać zupełne zakończenie - do swojego spokoju.

Obecnie już się umyłam i w sumie to mam wolny czas, aż zrobię sobie test z prawa jazdy.
Znalezione obrazy dla zapytania chasing life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.