5 czerwca 2017

Let's finish what we started

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Szczerze mówiąc podobał mi się dzisiejszy dzień, głównie dlatego, że wstałam po dziewiątej, byłam na dwóch lekcjach, a potem siedziałyśmy z koleżankami na rynku. Po czym wróciłam do domu.

W sumie to nie robiłam za dużo, siedziałam na dworze i zobaczyłam kilka odcinków serialu, po prostu uwielbiam przyśpieszanie odcinków, tym bardziej jeśli nic się nie zarywa. Dalej jakoś szkoda mi filisera, tym bardziej, że odkryłam tę stronę dopiero w tym roku albo na końcu zeszłego. No cóż, za to są też inne, również fajne.

Obecnie pozostało mi rozłożyć łóżko, zrobić egzamin z prawa jazdy, umyć się i pouczyć na ostatni sprawdzian z ekonomii. Co później to się zobaczy, może w końcu zacznę czytać książkę.
grafika quote, believe, and wonderful

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.