6 czerwca 2017

It's all I ever wanted

Hej,
Wtorek.

W sumie dzisiaj też nie opłacało mi się iść do szkoły, ale przynajmniej napisałam chyba ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym. Nie mam zamiaru na nic więcej się uczyć.

Większość czasu dzisiaj siedziałam na dworze, przynajmniej miałam co robić.

Obecnie pozostało mi wypisać umowy na staż, rozłożyć łóżko, umyć się, spakować na jutro i zrobić egzamin z prawa jazdy. Potem pewnie jeszcze trochę posiedzę, może zacznę następny odcinek serialu, a potem już pójdę spać. Bo jutro przed ósmą mam jazdy, 
Grafika użytkownika Adventure

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.