21 lutego 2018

And finding the courage to face all this pain

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był dosyć normalny, ale i dosyć męczący.

Po wczorajszym oddawaniu krwi nic mi się nie działo, wszystko było w porządku, dlatego też myślę, że za około trzy miesiące ponownie pójdę ją oddać. Już nawet umówiłam się tak z koleżanką, która wczoraj też brała udział w krwiodawstwie. No nie powiem całkiem możliwe, że w przyszłości przynajmniej dwa razy w roku uda mi się pomagać. Oczywiście jeśli też wszystko z moim zdrowiem będzie dobrze.

Obecnie już zrobiłam prawie wszystko. Zrobiłam coś na jutro i upiekłam nowe, śliczne muffinki. Za chwilę umyję się i spakuję na jutro i to będzie koniec na dzisiaj. Mimo wszystko lubię się wysypiać.
grafika love, quotes, and smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.