19 lutego 2018

I'm breaking away from these chains

Hej,
Poniedziałek.
Kolejny tydzień.

Obecnie już znowu mamy po dwudziestej trzeciej. Dopiero co zrobiłam wszystko co musiała, umyłam się i za chwilę się spakuję. Potem już tylko zostaję z moim łóżkiem.

Jutro całkiem możliwe, że pierwszy raz oddam krew. Nie wiem czy na pewno do tego dojdzie, ale chciałabym chociaż raz spróbować. Trochę się boję, ale to głównie dlatego, że nigdy nie miałam pobieranej krwi ani też ogólnie nie miałam za dużo kontaktu z igłami czy też po prostu ingerencją w moje ciało. Jutro pewnie napiszę jak było, co było i czy w ogóle było.

Teraz już biegnę do łóżka.
grafika coffee and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.