23 lutego 2018

It is what is, I won't hold my tongue

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był taki normalny, spać poszłam o wiele za późno, dlatego też rano całkowicie nie chciało mi się wstać. Ale przynajmniej jutro poleżę dłużej.

Wieczorem upiekłam nową serię muffinek. Tym razem z czekoladą z orzechami w cieście i czekoladowym budyniem w środku. Mam nadzieję, że będą dobre, bo już dzisiaj ich nie próbowałam. Szczerze całkiem fajnie mi się robi, a najlepsze, że przepis mam na szklanki i łyżki. Może kiedyś wspomnę tutaj o tych moich małych babeczkach tak zbiorczo. O większej ilości ich opcji.

Obecnie dopiero co się umyłam. Jeszcze chwilę posiedzę, coś zrobię i pójdę spać. Bo jutro już znowu sobota.
grafika quote quotes quoted and quotations quotation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.