17 lutego 2018

When I conquer these demons

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był taki jak zazwyczaj w ten szósty dzień tygodnia.
Po prostu sprzątałam, zrobiłam coś przy obiedzie, odkurzałam, myłam podłogi, byłam poza domem, byłam w sklepie. Tak że wróciłam do domu dopiero wieczorem. Ale dzisiaj było dobrze.

Pomału przyzwyczajam się do tych nowych włosów, całkiem je polubiłam, dlatego też nie wahałabym się i zrobiłabym to ponownie. I prawdopodobnie za kilka lat znowu oddam włosy. Chyba, że zajmie mi to dłużej, ale kiedy zrobię to ponownie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jestem dosyć zmęczona, cały dzień miałam zajęty. A jutro planuję upiec śliczne jogurtowe muffinki.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.