7 lutego 2018

Then why would I pipe down then?

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień też był dosyć wyczerpujący, tak że obecnie po kąpieli myślę już tylko o tym, aby się położyć. W ostatnim czasie mam dosyć dużo na głowie, czasami po prostu nie wiem co jeszcze musiałabym zrobić. Na szczęście obecnie jakoś wszystko mi się udaje, a to też głównie dlatego, że mam ferie. Mogę przyznać, że odzwyczaiłam się od szkoły. Nie wiem jak w poniedziałek wrócę tam i będę siedzieć po siedem, osiem godzin.

Obecnie pozostało poczekać aż trochę podeschną mi włosy, ale chyba i tak dzisiaj wysuszę je suszarką. To praktycznie ostatni tydzień moich długich włosów. Za tydzień jestem umówiona do fryzjera do obcięcia włosów na fundację. Szczerze trochę się boję, jak będę się czuła i wyglądała w krótkich włosach, ale mam nadzieję, że będzie to korzystna i dobra zmiana dla mnie. Jedynie liczę na to, że jednak otrzyma je osoba potrzebująca, że  będzie się czuła niczym z własnymi włosami na głowie. Osoby chore i tak mają już ciężko, a dla kobiet utrata włosów to kolejna tragedia.
grafika flowers and roses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.