27 lutego 2018

'Cause I've reached clouds from the gutter

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był trochę dziwny, trochę męczący, ale ogólnie nie było aż tak źle. Jedynym plusem tego, że byłam dzisiaj w szkole o dwie godziny szybciej niż normalnie bym zaczynała, było to, że przynajmniej miałam normalne miejsce parkingowe. Nigdy nie widziałam, żeby aż tyle osób co dziś parkowało na chodniku i po prostu wszędzie gdzie się dało. Poza tym zaliczyłam wszystko co musiałam, więc jest dobrze.

Obecnie pozostało mi spakować się, umyć, może coś pouczyć i iść spać. Chyba, że będę miała jeszcze trochę czasu to całkiem możliwe, że przynajmniej zacznę następny odcinek któregoś z moich seriali.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.