15 lutego 2018

I become a beast when

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był lepszy, lepiej mi było na sercu.

Jeszcze z tego wszystkiego co się u mnie działo zapomniałam powiedzieć, że przyszła do mnie koszulka z ing banku, tą dotyczącą tego że urodziłam się w 1999 roku. I muszę przyznać, fajna jest, długo na nią czekałam, bo ponad dwa miesiące, ale było warto.

Obecnie już się umyłam, zrobiłam coś na jutro. Pozostało mi już tylko spakować się na jutro i mniej więcej pouczyć coś na jeden przedmiot, bo prawdopodobnie jutro może coś być.

A jutro do fryzjera. Więcej opowiem jutro albo ogólnie w ciągu najbliższych dni. Bo pewnie jeszcze o czymś zapomnę i będę musiała dopowiadać.

Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
grafika room, home, and lights

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.