26 lutego 2018

How you measure my value, I wonder

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

I już znowu po jedenastej. Czasu to akurat w ostatnim okresie mam znacznie za mało. Potrzebowałabym tak przynajmniej czterech dodatkowych godzin w dobie. Jedynie zależałoby na co, czy na sen czy szkołę, czy też dom albo ostatecznie też dla mnie. Tęsknię za pewnego rodzaju wolnością, brakiem zobowiązań, tym, że codziennie oglądałam seriale. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i z czasem coraz lepiej będzie na wszystkich polach życia.

Obecnie już się umyłam, dopiero co przerobiłam prezentację z miniprzedsiębiorstw. Za chwilę spakuję się, może podsuszę włosy i pójdę spać. Bo z minuty na minutę mam coraz mniej możliwego czasu poświęconego na sen.
grafika aesthetic, black, and brown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.