5 lutego 2018

Be the Blackbird on the White Album

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.
Drugi, ostatni tydzień moich ferii.

Muszę przyznać czuję jakbym trochę zmarnowała ten dzień, ale no cóż każdemu potrzebny czasem jest taki dzień, kiedy nie ma się za dużo do zrobienia. Jutro już będzie trochę inaczej. Mam trochę planów, dlatego też wstanę znacznie szybciej. Prawdopodobnie i tak opowiem tutaj co takiego robiłam.

Dzisiaj nawet udało mi się zobaczyć nowy odcinek Riverdale oraz Sposobu na morderstwo. 

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, zrobić to co muszę i mogę się kłaść, bo mimo wszystko jestem dosyć zmęczona.
grafika cat, animal, and pet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.