6 lutego 2018

And if I have so much to say

Hej,
Wtorek.

Dzisiaj zrobiłam dużo więcej niż wczoraj.

Zaczynając od tego, że wstałam o jakieś dwie godziny szybciej, ale dzięki temu mój dzień był znacznie dłuższy. Byłam w sklepie, zrobiłam obiad, zrobiłam ciasto bez pieczenia na jutro (może coś więcej o nim powiem jak zobaczę jak wyszło), byłam poza domem, posprzątałam w kuchni.

Obecnie dopiero co usiadłam sobie z herbatą i dokończyłam odcinek serialu Joan of Arcadia, który zaczęłam rano przy prasowaniu. Ostatnio naprawdę polubiłam ponownie ten serial i cieszę się, że jeszcze go znalazłam na internecie.

Za chwilę zaplanuję co tam musiałabym zrobić jutro, wyciągnę coś na jutrzejszy obiad, dokończę odcinek This is Us, umyję się i chyba będę mogła iść spać. Bo jutro znowu wstaję dosyć szybko.
grafika couple, love, and bed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.